Gündem

Başkan Akdenizli “O sene bu sene olacak”

Seydikemerspor’un 17. Olağan Genel Kurulu, Seydikemer Belediyesi Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Tek liste ile gidilen seçimde mevcut Başkan B. Önder Akdenizli yeniden başkanlığa seçilerek güven tazeledi.

Seydikemerspor’un 17. Olağan Genel Kurulu, Seydikemer Belediyesi Meclis Toplantı Salonu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan kongrede divan kurulu başkanlığını Bora Çetin üstlenirken, yardımcılıklarını Halil Mert ve Uğur Çaylı yaptı.

Genel kurulda faaliyet raporu ve mali rapor delegelerin oy birliğiyle ibra edilirken, tek liste ile gidilen seçimde Seydikemer Belediye Başkanı ve Seydikemerspor Kulüp Başkanı B. Önder Akdenizli yeniden başkanlığa seçilerek güven tazeledi.

Kongrede konuşan Başkan Akdenizli, Seydikemerspor’un 1978 yılında merhum Boyacı Mehmet Günay’ın öncülüğünde kurulan köklü bir spor kulübü olduğunu belirterek, kulübün bugünlere gelmesinde emeği bulunan tüm başkanlara, yöneticilere ve spor camiasına teşekkür etti.

2023 yılında gerçekleştirilen genel kurulda kulübün adının Seydikemer Belediyespor’dan Seydikemerspor’a dönüştürüldüğünü hatırlatan Akdenizli, “Bu takım sadece bir kurumun değil, 65 mahallemizin ve tüm Seydikemer halkının ortak değeridir. Bu arma, bu renkler ve bu kulüp Seydikemer’in kendisidir” dedi.