Manşet

Bizim Parti Genel Başkanı Kedik'ten provokasyon uyarısı

Bizim Parti Genel Başkanı Ahmet Kedik, terör örgütleri ve son dönemde kamuoyunda tartışılan eylemlere ilişkin yazılı bir açıklama yaptı.

Başkan Kedik, terörün her türlüsünü kınadıklarını belirterek, toplumu sağduyulu olmaya davet etti.

Terör örgütleri ve bu örgütleri destekleyen kişi ya da yapıların her zaman karşısında olduklarını ifade eden Genel Başkan Ahmet Kedik, partilerinin terörü ve terörü destekleyen her türlü oluşumu lanetlediğini söyledi.

Meclis çatısı altında bulunan siyasi partilerin ve milletvekillerinin geçmişte terör konusunda sergiledikleri tutumların sorgulanması gerektiğini savunan Kedik, terör örgütü yandaşlarınca düzenlenen ya da düzenlenmesi planlanan eylemlere karşı gerçekleştirilecek karşı gösterilere de katılmayacaklarını belirtti.

Başkan Kedik yaptığı yazılı açıklamada; “Terör örgütü ve bu örgütleri destekleyen her kim olursa olsun partimiz ve partililerimiz tarafından kınanır ve lanetlenir.

Ayrıca terör örgütünün yandaşlarınca yapılacak ya da yapılan eylemleri olarak meclis çatısı altında bulunan milletvekili ve siyasi partilerin karşıt eylemlerinde taraf ve katılımcı olunmayacaktır. Gerekçe bu güne kadar her türlü terör örgütleri gördükleri halde bu gibi yapılara göz yuman ve bu yapıların güçlenmesine sebep olan o vekiller ve bağlı oldukları siyasi yapılar değil mi?

Başka bir bakış açısı ile bakacak olur isek yapılacak olan karşı duruş mitingi ya da eylemleri terör örgütünü tanımak ve muhatap almak sayılmaz mı? İşte tamda bu bağlamda şunu düşünmek gerekir geçmişte terör örgütü ile müzakere olmaz kürsülerde urgan atanlar değil mi bebek katili caniye sayın diyenler?

Bugün karşı eylem yapanlar o sözler söylendiğinde terör elebaşı, bebek katiline sayın denildiğinde orada değiller miydi?

Binlerce vatan evladı şehit edilirken baba ocaklarına ateş düşerken, şehide kelle denirken vermedikleri tepkiyi şimdi İmralı’daki caniyi meşrulaştırmak için mi sokakta olacaklar? Ya da gerçekten hakikati anladıkları için mi?

Kusura bakmayın hepiniz orada meclisin çatısı altındaydınız!

Şimdi soruyorum terör elebaşına özgürlük mitingi yapanlara izin veren Hükümet aynı zamanda karşı miting ve eylemlere izin vermesi sizce normal mi?

Burada halkımıza her kesimden vatandaşlarımıza çağrımız şudur .

Sağduyulu olarak provokasyona gelinmemesidir. Oynanan oyun Türkiye vatandaşlarının huzuruna ve Türk halkının varlığına karşı oynanan bir oyundur.

Halkımızın böyle oyunlara gelmeyeceğine inancımız tamdır” dedi.