Gündem

Eski karısını eşarbıyla ve yastıkla boğup polise teslim oldu

Cinayet sonrası eski eşinin kardeşini arayıp, \"Eşimi öldürdüm, gidip polise teslim olacağım\" dedi Antalya'da bir kişi, birlikte evine gittiği eski karısını eşarbıyla boğup yüzüne yastık bastırarak öldürdü

Cinayet sonrası eski eşinin kardeşini arayıp, "Eşimi öldürdüm, gidip polise teslim olacağım" dedi

Antalya'da bir kişi, birlikte evine gittiği eski karısını eşarbıyla boğup yüzüne yastık bastırarak öldürdü. Zanlı, eski eşinin kardeşini arayıp, "Eşimi öldürdüm, gidip teslim olacağım" diyerek polise teslim oldu.





1

Polise teslim oldu
Hızır Ç., Döşemealtı Polis Merkezi Amirliğine giderek teslim oldu. Adrese gelen Cinayet Büro Amirliğine bağlı ekipler ise Hanım Biçer'i evin içinde hareketsiz bir şekilde buldu. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Biçer'in hayatını kaybettiği belirlendi.

"Tekrar görüştüğümüzü ailene söylerim dedi"
Öte yandan, polise teslim olan cinayet zanlısının ilk sözlü ifadesinde eski eşinin kendisine "tekrar görüştüğümüzü ailene söylerim" şeklinde tehdit ederek para istediğini, bu nedenle aralarında tartışma çıktığını, tartışma sonrasında boğarak öldürdüğünü söylediği öğrenildi.
Biçer'in cansız bendeni Olay Yeri İnceleme Ekipleri ve savcı incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (İHA) -