Gündem

MHP Muğla İl Başkanlığı: “Muğla’nın her noktasında sahadayız”

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Muğla İl Başkanlığı, göreve başlamalarının ardından geçen iki aylık süreçte Muğla genelinde yoğun saha çalışmaları yürüttüklerini açıkladı.

İl Başkanlığı tarafından yapılan yazılı açıklamada: “Milliyetçi Hareket Partisi Muğla İl Başkanlığı olarak, Sayın Genel Başkanımız Devlet Bahçeli Beyefendi'nin ortaya koyduğu liderlik anlayışı doğrultusunda, göreve gelişimizin üzerinden geçen iki aylık süreçte gece gündüz demeden Muğla'nın her köşesinde hemşehrilerimizle buluşmaya devam ediyoruz.

Bu kısa süre içerisinde il ve ilçe teşkilatlarımızla omuz omuza vererek Muğla'nın 13 ilçesinde yoğun bir çalışma temposu yürüttük. Esnafımızı ziyaret ettik, vatandaşlarımızın taleplerini dinledik, sivil toplum kuruluşlarımızla bir araya geldik, şehit ailelerimiz ve gazilerimizle hasbihal ettik, gençlerimiz ve kadınlarımızla buluştuk. Her gün farklı bir noktada binlerce vatandaşımızla gönül köprüleri kurduk.

Bizler makam odalarında siyaset yapan değil; milletin arasında, sokakta, çarşıda, pazarda, köyde ve mahallede siyaset yapan bir anlayışın temsilcileriyiz. Çünkü Milliyetçi Hareket Partisi'nin gücü, milletiyle kurduğu samimi bağdan ve teşkilatlarının fedakâr mücadelesinden gelmektedir.

İki ay boyunca gece uyumadan, gündüz durmadan, akşam yorulmadan sürdürdüğümüz bu çalışma azmi; şahsi bir gayretin değil, Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli Beyefendi'nin emrinde, davamıza olan sadakatimizin ve milletimize hizmet etme sorumluluğumuzun bir göstergesidir.

Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ayrıştırmadan, ötekileştirmeden, Muğla'nın her ferdine ulaşmaya, vatandaşlarımızın yanında olmaya ve Milliyetçi Hareket Partisi'nin üç hilalli sancağını Muğla'nın her noktasında gururla dalgalandırmaya devam edeceğiz.

Muğla için çalışacağız, Muğla için üreteceğiz, Muğla için yorulacağız.

Çünkü bizim sevdamız makam değil; milletimiz, devletimiz ve kutlu davamızdır.”