Muğla’nın Seydikemer ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Girmeler İlkokulu’nda karne töreni düzenlendi. Öğrencilerin yıl boyunca gösterdiği emek ve başarıların kutlandığı programa ilçe protokolü, öğretmenler, veliler ve öğrenciler yoğun ilgi gösterdi.
Törene Seydikemer Kaymakamı Mustafa Dilekli, Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, AK Parti Seydikemer İlçe Başkanı Ali Büklü, İlçe Emniyet Müdürü Turgut Beder, İlçe Jandarma Komutanı İlker Bilim, İlçe Milli Eğitim Müdürü İlkay Şumur ile Girmeler Mahalle Muhtarı Mehmet Öksüz katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, okul tarafından düzenlenen kitap okuma yarışmasında derece elde eden öğrencilere ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Öğrencilerin hazırladığı “Tebessüm” adlı gösteri ise katılımcılardan büyük beğeni topladı.
Karne sevincinin yaşandığı programda öğrenciler ve protokol üyeleri günün anısına hatıra fotoğrafı çektirirken, okul yönetimi tarafından öğrencilere kar şerbeti ikram edildi.
Okul yönetimi, eğitim yılı boyunca kitap okuma alışkanlığına gösterilen ilgiden dolayı öğrencilere teşekkür ederek tüm öğrencilere iyi tatiller diledi.


Next





