Denetimlerde yakalanan araçlar trafikten men edilirken, sürücü belgelerine de geçici süreyle el konuldu.
Bodrum İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından ilçe genelinde yürütülen uygulamalarda, izinsiz yolcu taşımacılığı yaptığı belirlenen sürücüler hakkında yasal işlem başlatıldı. Denetimlerde korsan taşımacılık yaptığı tespit edilen 5 sürücüye toplam yaklaşık 500 bin TL ceza kesildi. Ayrıca araçlar 60 gün süreyle trafikten men edilirken, sürücülerin ehliyetlerine de 30 gün süreyle el konuldu.
Emniyet yetkilileri, korsan taşımacılığın hem yolcu güvenliğini tehlikeye attığını hem de kayıtlı taşımacılık yapan esnaf açısından haksız rekabete neden olduğunu belirterek, denetimlerin yaz sezonu boyunca aralıksız sürdürüleceğini ifade etti. (Kenttv)
Next




