Ula Ali Koçman MYO’da mezuniyet coşkusu
Ula Ali Koçman MYO’da mezuniyet coşkusu
İçeriği Görüntüle

ÖSYM Başkanı Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) tüm oturumları tamamlandı. Sınava giren tüm adaylarımızı tebrik ediyor, sınavın hayırlı olmasını diliyorum. Sınavın sağlıklı şekilde tamamlanmasını sağlayan tüm görevlilerimize teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. (İHA)